Genopslag
Dronning Ingrids Hjem er et selvejende plejehjem, der ligger i Valby i nye bygninger fra 2010. Vi har 138 beboere i 134 moderne to-rumsplejeboliger og to ægteparboliger på tre rum. Der er således god plads til beboernes privatliv. Boligerne er fordelt på fire etager med fælles opholds- og spisestue. Vi har store fællesaltaner og en dejlig oase på vores tagterrasse med blomster, hængesofa og kaniner. Vi er det største plejehjem i Område Syd i Københavns Kommune.

Dronning Ingrids Hjem ligger i Valby tæt på Valbyparken. Vi bor tæt på både Sjælør Station og Ny Ellebjerg Station, og der går bus lige til døren.

Øverst ansvarlig for Dronning Ingrids Hjem er bestyrelsen. Bestyrelsen ansætter forstanderen, der har det daglige ansvar for plejehjemmets drift. De 150 medarbejdere på plejehjemmet er et miks af mange faggrupper. Ledelsen består af en forstander, fire afdelingsledere og en køkkenleder. Ud over disse refererer stabsmedarbejdere til forstanderen.

Dronning Ingrids Hjem har gennem de senere år arbejdet med både den faglige og organisatoriske udvikling. Formålet med arbejdet har været at styrke kvaliteten i beboernes hverdagsliv, samt at styrke den sundhedsfaglige kvalitet. Vi har bl.a. igangsat aktiviteter for at modvirke ensomhed. Samtidig har ledergruppen på Dronning Ingrids Hjem gennemført et forløb med henblik på at øge sammenhængskraften i huset og skabe ensartet kvalitet.
Klik her og læs mere om, hvem vi er. Du kan også få et indblik i hverdagen på Dronning Ingrids Hjem på vores Facebookside.

Motiveres du af at få alle med på en fælles retning, bl.a. ved at styrke fællesskabet og kvaliteten i opgaverne?

Tør du slippe medarbejderne fri, fordi arbejdsglæde og nytænkning forudsætter frihed og tillid?

Og vil du medvirke til at støtte beboerne i at leve på egne præmisser og bevare størst mulig livskvalitet?


Så håber vi, at du vil søge stillingen som forstander på Dronning Ingrids Hjem.
Du kan læse mere om stillingen i vores jobprofil.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Ansættelsen er fra 1. februar 2021. 

Praktisk information
Du er velkommen til at kontakte bestyrelsesformand Dorthe Brinck på 2022 2326 eller partner i Genitor Trine Schandorff på 3141 0255, hvis du ønsker at vide mere om stillingen.
Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis.

Søg via nedenstående link senest lørdag den 28. november 2020
Vi forventer at afholde 1. samtalerunde den 1. december. Går du videre til 2. samtale, vil der være en uddybende test. 2. samtalerne finder sted den 9. december.

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, sosu-assistent eller sosu-hjælper, har du derudover fra 1. september 2020 ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

Ansøg