Kalundborg Kommune søger dig, som har en relevant og stærk faglighed på specialområdet, og som desuden er stærkt ledelsesmæssigt funderet.

Kalundborg Kommune er kendt for at være helt fremme på den nationale dagsorden for tidlig indsats og inkluderende fællesskaber. Der er derfor brug for en leder, der både er visionær på området, og som selv er fagligt stærk både på det specialiserede område og ledelsesmæssigt.

I Kalundborg Kommune er der ikke langt fra den politiske til den faglige ledelse – over afdelingslederen er der kun to ledelseslag. Som afdelingsleder forventes man at løfte en vigtig ledelsesopgave, hvilket understreges af, at der til stillingen hører administrativ understøttelse.

Din profil
Afdelingslederen bliver leder for en gruppe af yderst kompetente og veluddannede medarbejdere. Medarbejdergruppen er erfaren og tilrettelægger selv sit arbejde, og som sådan er der brug for en leder, der forstår at lede den strategiske retning, og som kan være med til at binde Familie- og Ungevejledningen sammen med resten af centeret – og resten af kommunen.

Du bliver en del af et lederteam på fire inkl. fagcenterchef for børn og familie Julie Folke Jacobsen. Du får ledelse af 35 dygtige medarbejdere bestående af specialpædagoger, familiebehandlere, psykologer og familieplejekonsulenter, herunder fire faglige koordinatorer.

I job- og personprofilen kan du læse mere om stillingens indhold og om Kalundborg Kommune som arbejdsplads: Job- og personprofil

Løn og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst på området.

Hvis du vil vide mere
Hvis du har spørgsmål om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Julie Folke Jacobsen på tlf. 2382 9722 eller konsulent i Genitor Christian Høegh Brønnum på tlf. 2193 0783 eller e-mail chbr@genitor.dk

Ansøgning
Ansøgning, CV samt andre relevante bilag sendes via linket nederst i dette stillingsopslag, senest torsdag den 2. december 2021.
Første samtalerunde afholdes tirsdag den 7. december 2021 evt. anden samtalerunde afholdes mandag den 20. december 2021. Mellem samtalerne er der indlagt en personlighedstest. 

Om os
Kalundborg er en kommune i vækst.
Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og arbejder på at flere, vil vælge at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.

Kalundborg Kommune har lanceret en podcastserien ”Karriere på Kalundborgsk”. I serien fortæller en række medarbejdere om, hvordan deres karriere har formet sig med et job i Kalundborg Kommune. Serien er et led i kommunens bestræbelser på at rekruttere dygtige medarbejdere. Hør dem her.
 
I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Ansøg